Google Ads

Kampanie Ads 

Google Ads dlaczego warto

 

 

 

 

 

Dziś bez odpowiedniej kampanii Google Ads (oraz innych takich jak AllegroAds), biznes jest dosłownie niewidoczny dla wielu nowoczesnych klientów poszukujących produktów czy rozwiązania dla swojego problemu w Internecie.  Same działania SEO na stronie www to dziś zasadniczo za mało by przyciągnąć  klientów do swojej firmy. 

Sklepy online czy szerzej określane jako zakupy online lub e-commerce, wymagają dziś podjęcia szeregu działań skoncentrowanych na poprawie ich efektywności i przede wszystkim ukierunkowaniu ich na zdobycie klienta.

Jak zatem działania warto wdrożyć w swoim biznesie?

Google Ads

Google Ads czyli płatna reklama w Internecie, pozwoli wielu klientom odnaleźć Twój biznes szybciej i łatwiej w wyszukiwarce Google.

Google jest aktualnie największa wyszukiwarką internetową, gdzie ludzie szukają informacji o produktach i usługach. Twoja reklama internetowa może pojawiać się w Google w chwili, gdy użytkownik właśnie szuka produktów lub usług jakie oferujesz w sprzedaży. 

Reklama wyświetlona we właściwym momencie na komputerze lub telefonie może zmienić każdego użytkownika internetowego w wartościowego klienta.

Jeżeli użyjesz odpowiednich słów kluczowych w swojej reklamie, w nagłówkach lub tytule, natychmiast zwiększysz prawdopodobieństwo, że klient zareaguje na takę reklamę.

Słowa kluczowe to słowa na jakie wyświetlają się reklamy Adwords w Internecie, czyli słowa używane przez klientów Twojego biznesu. 

Dobrze przygotowane i zoptymalizowane kampanie Adwords to przede wszystkim dobrze dopracowane teksty reklamowe oraz odpowiednio dobrane słowa kluczowe, które przyciągną klientów i zachęcą ich do wykonania określonego działania np. zakupu.

Skuteczne i efektywne kampanie Ads są dziś kluczowym czynnikiem sukcesu dla wielu firm.

Kampanie w wyszukiwarce, są dobre dla takich biznesów jak: sklep online, drogeria internetowa czy butik z odzieżą - wszystko to co wiąże się z szeroko pojętą sprzedażą  produktów oraz usług online.

Taka forma reklamy internetowej pomaga również zwiększyć sprzedaż punktu handlowego, punktu usługowego offline np. sklepu stacjonarnego, który nie prowadzi sprzedaży online. Dzięki usłudze geolokalizacji w reklamach Google można pokierować klienta szukającego konkretnego produktu w Internecie do swojego sklepu, punktu usługowego w okolicy. 

Dlaczego kampania, reklama Google Ads jest tak skuteczna?

Efekty działań reklam adwords są szybko widoczne. Już od pierwszego uruchomienia  kampanii internetowej zdobywa się klientów. Możesz być pierwszy ze swoją ofertą, usługą, propozycją w wyszukiwarce online. 

Nie musisz czekać na czasochłonne efekty działań związanych z pozycjonowaniem swojej strony www  tzw. SEO, by znaleźć się na pierwszej pozycji. Google Ads są rozwiązaniem zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw jak i dla dużych firm poszukujących efektywnego i szybkiego sposobu na pojawienie się w wynikach wyszukiwania ze swoją ofertą.

Reklama w wyszukiwarce określana także jako reklama CPC lub reklama SEM jest najbardziej opłacalną reklamą internetową. Reklamy tego typu jest rozliczania przede wszystkim w systemie CPC, czyli płatność za kliknięcie w reklamę lub wykonanie określonego działania tzw. konwersję ( może to być transakcja sprzedaży lub wykonanie telefonu). 

Reklamy internetowe Ads są mierzalne, tutaj nie ma miejsca na przypadek. Płaci się za konkretne wyniki, które się osiąga. Wszystko jest od początku jasne i dla klienta oraz dla agencji reklamowej, która prowadzi takie kampanie Adwords. Google Ads są najskuteczniejszymi i najczęściej stosowanymi formami promocji i reklamy przede wszystkim dla zakupów online. Skutecznie zwiększają sprzedaż i ruch na stronie www i opłacalność biznesu. Stosując kampanie Ads nie musisz szukać klientów- oni znajdą Twój sklep sami poprzez wpisanie odpowiednich słów kluczowych w wyszukiwarce Google.

Do wyboru jest wiele rodzajów kampani Ads: PLA - czyli kampanie produktowe, RSA -  elastyczne kampanie tekstowe, RDA - elastyczne reklamy display czy tzw. kampanie remarketingu.

Remarketing jest dziś prawie obowiązkową pozycją przy planowaniu kampanii dla ecommerce. Jest niezwykle skuteczna, gdyż reklamuje produkty, usługi użytkownikom, którzy już poznali Twój biznes, sklep internetowy czy stronę www. Nie każdy bowiem podejmuje decyzję o skorzystaniu z oferty od razu. Czasem potrzebuje czasu do namysłu i dopiero wtedy dokonuje zakupu online. Właśnie w takich sytuacjach taka reklama remarketingowa jest najlepsza i jest uzupełnieniem zestawu kampanii w wyszukiwarce Google.

Jakie jeszcze są atuty tej formy reklamy? 

Jednym z największych atutów jest to, że nie trzeba dysponować wielkim budżetem na początek, żeby móc rozpocząć swoją pierwszą skuteczną kampanię Ads i cieszyć się jej wynikami - czyli zwiększyć sprzedaż za pomocą reklamy online.

Jak zwiększymy skuteczność kampanii Ads?

Wykorzystując możliwości Google Ads i Analytics  zwracamy uwagę na charakterystykę klientów oraz zasięgi dotychczasowych reklam i analizę strony docelowej, ruchu na stronie www. Odpowiednio optymalizujemy nowe zasięgi reklam do zainteresowań odbiorców, co znacząco zwiększa skuteczność prowadzonych przez nas kampanii. 

Po drugie 

Allegro Ads

Jeżeli nie posiadacie Państwo konta na Allegro.pl i nie prowadziliście do tej pory sprzedaży poprzez tę platformę ecommerce, nasi specjaliści pomogą Państwu uruchomić sprzedaż.

Służymy pomocą zarówno w uruchamianiu nowych sklepów na Allegro jak i w prowadzeniu dotychczasowych.

Już od ponad 4 lat Agencja Red Peppers jest Allegro Ads Partnerem.  To oznacza, że oficjalnie współpracujemy z Allegro przy prowadzeniu kampanii Allegro Ads, czy innej formie reklamy na Allegro jaką jest Reklama Graficzna.

Po trzecie 

Facebook Ads

Jeśli posiadasz swój sklep lub profil na portalu społecznościowym Facebook to pomożemy Tobie rozwinąć sprzedaż w tym kanale oraz wdrożyć skuteczne kampanie sprzedażowe i promocyjnego dla Twojego biznesu.

Sklep, biznes internetowy można i trzeba promować również za pomocą serwisów społecznościowych by zwiększać swoją obecność w Internecie.

Sam potencjał Facebooka jest ogromny, gdyż korzysta z niego 2,4 miliarda użytkowników na całym świecie, a liczba dziennych użytkowników tego portalu społecznościowego to 1,62 mld.

Jak pracujemy przy kampaniach Ads?

Wspólnie ustalamy cele kampanii i dostosowujemy ją tak, aby te cele zrealizować. To Państwo ustalają jaki budżet chcą przeznaczyć na promocję swoich ofert oraz czas kiedy dokładnie mają być promowane. Kampanię rozpoczynamy od dowolnego budżetu. 

Ile kosztują kampanie Ads?

Nie pobieramy stałych opłat. Rozliczamy się wyłącznie za procentem od zrealizowanego budżetu. Budżet jest rozliczany w formie płatności  za kliknięcie CPC w wypromowaną przez nas ofertę czyli za potencjalnego nowego klienta. 

Jak raportujemy?

Na bieżąco będą Państwo otrzymywać raporty zawierające liczbę wyświetleń, kliknięć, wydanych środków, transakcji oraz zwrotu z inwestycji (ROI). W pierwszym okresie kampanii jesteśmy z klientem w stałym kontakcie w celu optymalizacji oferty (odpowiednie opisanie oferty, dobór słów kluczowych, odpowiednie stawki).

 

Google Ads jako doskonała reklama online dla małych i średnich firm

 

Jak możemy Ci pomóc?


 

Red Peppers Sp. z o.o. - Agencja Marketingowa

realizacja estinet.pl